SUBIECTELE EMISIUNII ÎN LIMBA MAGHIARĂ
Luni, 01.10.2018.
- La Extensia universitară „Babeș-Bolyai” din Sfântu Gheorghe încep cursurile de astăzi 336 de studenți. Dintre aceștia, 105 sunt în anul I.
- Cu ocazia Zilei poveştilor populare, ziua de naştere a marelui povestitor Benedek Elek la Liceul Teoretic Ady Endre a avut loc serbarea acestui eveniment unde copiii au spus poveşti populare, apoi au participat la un concurs de cunoştinţe despre poveştile populare, iar în încheiere au urmărit mai multe poveşti populare din Transilvania – insert.
- Un număr de 37 de familii din judeţul Covasna, afectate de inundaţiile din această vară, au primit ajutoare de urgenţă din partea statului, în urma anchetelor sociale realizate de angajaţii Agenţiei pentru Plăţi şi Inspecţie Socială (AJPIS), deşi numărul celor care au înregistrat pagube materiale a fost mult mai mare, a declarat prefectul judeţului.
- La Centrul Ecleziastic de Documentare „Mitropolit Nicolae Colan” din Sfântu Gheorghe va fi vernisată mâine, 2 octombrie a.c., ora 18.00, expoziția documentară cu tema Românii din sud-estul Transilvaniei și Marea Unire. Expoziția, organizată de Centrul European de Studii Covasna-Harghita face parte din programul manifestărilor consacrate Centenarului Marii Uniri și este realizată cu sprijinul Consiliului Local Sfântu Gheorghe.
- Mai sunt 2 săptămâni în care doritorii se pot înregistra pentru a participa la cea de-a VI-a ediţie a conferinţei Ţinutul Secuiesc Digital de la Odorheiu Secuiesc. La manifestare se vor ţine mai mult de 60 de prelegeri de către specialişti din ţară şi străinătate despre noutăţile lumii digitale, ideile care în următorii ani vor modela dezvoltarea socială şi economică şi în Ţinutul Secuiesc.
- Asociaţia Pro Terra din Gheorgheni, judeţul Harghita demarează pentru cea de-a 6-a oară programul de team building pentru elevii din localitate. Scrisorile de motivare pot fi transmise până pe 5 octombrie. La cursurile organizate la sfârşit de săptămână la Casa Elevilor pot participa trei clase împreună cu diriginţii lor.